ladyochgarpur.blogg.se

Hej-Sofia

Publicerad 2013-01-26 16:35:18 i

Hej jag heter Sofia och jag är en 11 årig glad brud som fyller 12 den 28:maj, jag.rider och,jag har ridit i 5 år, på ridskolan där min favorit häst är LADY MELODIE, Darför heter bloggen bla Lady och Garpur, men om Lady kommer det annat inlägg:*
men ja jag.och Linn har känna varran i 3-4 år, och vi ska fixa en header, sen men finns det någon vänlig själ som antingen vill göra en header och. bakgrund, eller någon som vill lägga in den som jag ska göra<3
men jag sj försöka att blogga
varje dag.
men ja jag har ingen tid.,bild på mina ridbyxor,




jag har ju en Skötponny dom heter Sorino, jag har tidigt han 4(?) gånger, och,han är lika fin alla gånger,
men nu ska jag gå
over and out -sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela